
یک: حادثه از دست دادن بیست نفر از جوانان سرباز بسیار تلخ است. خدایشان بیامرزد.
دو: موج تسلیتها برای این حادثه از مسئولین مختلف و بازیگران و خوانندگان و کسانی که در این گونه مواقع احساس وظیفه برای تسلیت گویی و روشن کردن شمع میکنند به راه افتاده است. همانها که برای کشته شدگان فرانسه نیز شمع روشن کردند و سریعا تسلیت گفتند.
سه: تعداد دیگری از سربازان اسلام با رشادت فراوان تحت عنوان "مدافع حرم" در مقابل دشمنی ایستاده اند که با رهبری آمریکا به خون شیعیان تشنه است و گاه گاهی خبر شهادتشان نیز به گوش میرسد.
چهار: ای کاش همین افرادی که در مسابقه تسلیت گویی شرکت کرده اند و گاهی رقبای خود را به طعنه به سوی مدافع حرم شدن راهنمایی میکنند تا به شهادت برسند و شهادت مدافعین حرم را به حقوق های میلیونی واهی مرتبط میکنند و به بهانه طرحهای منطقه ای در پی تضعیف تفکر دفاع هستند، بدانند که اگر مدافعین حرم و سربازان شجاع اسلام و ایران نبودند اکنون نه شمعی میتوانستند روشن کنند و نه امنیتی در ایران بود که بتوانند بنشینند و پست های تسلیت در فضای مجازی بدهند.
پنج: همراهی واقعی با این سربازان هنگامی ست که بدانیم برای چه هدفی سربازند و برای چه می جنگند و برای چه به شهادت میرسند. وظیفه تک تک ماست تا راه را بشناسیم و در حد توان، حمایت حقیقی معنوی کنیم و بگونه ای عمل کنیم تا نتیجه اش نشود "ولنگاری فرهنگی" و بدانیم که اینها سرباز اسلامند و دنیا تشنه به خون اسلام ناب است و امروز همه سربازیم و درگیر جنگی تمام عیار...این جنگ با دریافتهای نجومی پیش نخواهد رفت.
(تاریخ انتشار در سایتهای خبری:3تیر 95)
::: اصلاح حسینی :::...ما را در سایت ::: اصلاح حسینی ::: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208